مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-05اقتصادي

سقف 20 درصدی افزایش اجاره بها رعایت شود


فرماندار رضوانشهر بر رعایت سقف 20 درصدی اجاره بها از سوی مشاوران املاک و مالکان تاکید کرد و گفت: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تعیین سقف 20 درصدی برای افزایش اجاره بها در شهرستان ها، - ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر بر رعایت سقف 20 درصدی اجاره بها از سوی مشاوران املاک و مالکان تاکید کرد و گفت: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تعیین سقف 20 درصدی برای افزایش اجاره بها در شهرستان ها، مشاوران املاک و مالکان موظف و مکلف به اجرای آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نادر صفوی میرمحله امروز در همایش با مشاورین املاک شهرستان رضوانشهر، با اشاره به مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن و مصوبات جلسه معاون اول رییس جمهوری و همچنین تصمیمات جلسه کارگروه اقتصادی دولت، گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی، کلیه قراردادهای اجاره واحدهای مسکونی شهری در تهران 25 درصد و در شهرستان ها حداکثر 20 درصد است.

وی تاکید کرد: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تعیین سقف 20 درصدی برای افزایش اجاره بها، مشاوران املاک و مالکان موظف و مکلف به اجرای آن در شهرستان هستند.

فرماندار رضوانشهر افزود: دولت سیزدهم چهار اقدام شامل شناسایی خانه های خالی، پرداخت وام اجاره، تعیین سقف مجاز افزایش اجاره بها و الزام به ارایه کد رهگیری را برای کنترل این بازار در دستور کار قرار داده و در حوزه ودیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف 20 درصدی افزایش اجاره بها رعایت شود

سقف 20 درصدی افزایش اجاره بها رعایت شود